Întrebări frecvente

CAND TREBUIE SA REZERV LOGISTICA NECESARA PENTRU EVENIMENT??

Suntem specializati in obiecte de inchiriere pentru evenimente
Aceasta înseamnă că o mare parte din inventarul nostru care ar fi putut fi disponibil săptămâna trecută este acum rezervat la data evenimentului dvs.!
Dacă aveți un eveniment și aveți nevoie de obiecte pentru închiriat din colecția noastră, vă rugăm să rezervați cât mai curând posibil pentru a vă asigura disponibilitatea!
Echipa noastră de vânzări este aici pentru a vă instrui pe parcursul procesului. În cazul în care piesa dvs. preferată nu este disponibilă, suntem bucuroși să vă facem sugestii pentru alte piese despre care știm că vă vor satisface dorintele!
Vă recomandăm să întrebați cu cel puțin 3 luni înainte de data evenimentului dvs.

CUM ÎNCHIRIAȚI ?

E simplu! Puteți fie să trimiteți o listă de dorințe pe office@avantgarde.ro  fie să ne trimiteți un e-mail folosind formularul nostru de contact! Vă vom răspunde în termen de 48 de ore lucrătoare, astfel încât să putem afla mai multe despre evenimentul dvs. viitor și să verificăm disponibilitatea articolelor.
În continuare, vom crea o propunere pentru tine. Toate articolele sunt închiriate pe principiul primul venit, primul servit.
Dacă doriți să vă rezervați articolele, vă puteți asigura comanda cu un depozit nerambursabil de 30% pentru a rezerva articolele și pentru a vă asigura data evenimentului.
Veți plăti restul de 70% cu 14 zile înainte de data evenimentului.
Semnați și plătiți totul online folosind sistemul nostru de procesare a plăților securizat sau cash la sediul agentiei iar echipa noastră de vânzări este disponibilă pentru a răspunde la orice întrebări pe parcurs!

CUM CREEZ O LISTĂ DE DORINȚE?

Pentru a crea o listă de dorințe, adaugă piesele și cantitățile care te interesează în coșul tău pentru evenimentul tău.
După ce ați adăugat toate favoritele, faceți clic pe „Trimite”.
În termen de 48 de ore lucrătoare, vom verifica disponibilitatea articolelor pe care le-ați solicitat și vă vom e-mail pentru a vă anunța dacă articolele alese de dvs. sunt disponibile cu o propunere.
Vă rugăm să rețineți că, mulți clienți își rezervă cu peste un an în avans.

POT SCHIMBA O COMANDĂ ODATĂ CE AM REZERVAT ARTICOLELE?

Articole din comanda mai pot fi reduse doar daca ceea ce doriti in schimb se afla disponibil in stoc si pot fi schimbate cu un articol de valoare egală sau mai mare, în funcție de disponibilitate.
Nu se pot face modificări mai tarziu de 14 zile pana la data evenimentului dvs.

ESTE POSIBIL SA VAD PERSONAL ARTICOLELE ÎNAINTE SĂ PLASEZ O COMANDĂ?

Desigur!
Ne programăm o intalnire.
Pentru vizite la depozit/ showroom  programati-va o intalnire.
Trimiteți-ne un e-mail la office@avantgarde.ro pentru a face o programare și vom face tot posibilul pentru a ne adapta programului!
Iar pentru a vizita depozitul nostru, vă rugăm să rețineți că trebuie să aveți o propunere începută cu noi pentru a programa o vizită la depozit cu echipa noastră de vânzări.

UNDE SUNTETI SITUATI?

Depozitul nostru este situat IN Drobeta Turnu Severin, strada Traian nr 10-12.
Suntem deschisi doar pe baza de programare.

ȘTIU CĂ VREAU SĂ ÎNCHIRIEZ UN ARTICOL DE LA VOI DAR NU ȘTIU CUM AR ARATĂ MAI BINE ? POȚI SĂ AJUȚI?

Suntem bucuroși să vă ajutăm la alegerea articolelor care vor merge cu evenimentul dvs. și în limitele bugetului dvs.
Pentru servicii de concept și design mai aprofundate, vă rugăm să consultați designerul nostru de design pentru evenimente.

LIVRĂRI ȘI MONTAJ UNDE LIVRATI?

Avem sediul în Drobeta Turnu Severin și livrăm în Drobeta Turnu Severin, Orsova, Herculane, Caransebes, Resita, Targu Jiu, Ramnicu-Valcea.
Evenimentul tău este undeva mai departe?
Căutăm mereu o scuză bună pentru o călătorie, așa că spune-ne unde ești și vom vedea dacă te putem ajuta!
*Se aplică minimele de închiriere extinse.

SE NECESITA UN MINIM DE INCHIRIERE PENTRU LIVRARE?

Solicităm o comandă de închiriere minimă de 500 lei pentru toate comenzile livrate în Drobeta Turnu Severin în timpul sezonului de vârf al evenimentelor, care include toate lunile mai, iunie,iulie, august, septembrie și octombrie.
Minimul nostru de închiriere este mai mare pentru călătorii în zone din afara razei noastre locale, , în funcție de distanță și de data evenimentului. Vă rugăm să întrebați echipa noastră de vânzări pentru locația dvs.

Minimul nostru de închiriere scade la 300lei in afara sezonului de evenimente ( in Drobeta Turnu Severin)

Vă rugăm să rețineți că minimul de închiriere nu include taxele, taxele și forța de muncă și taxele de livrare. Aceste taxe vor varia în funcție de dimensiunea și amploarea evenimentului dvs. și vor fi incluse în propunerea dvs.

CE ESTE INCLUS ÎN LIVRARE?

Facem livrarea, astfel încât să nu vă faceți griji în ziua evenimentului dvs.!
Serviciul nostru include livrarea, asamblarea, instalarea, demontarea și ridicarea.
Da, chiar așezatăm propriile scaune!
Echipa noastră va plasa fiecare piesă în conformitate cu specificațiile dumneavoastră și se va asigura că totul este de IMPACT înainte de a pleca. Nu vă faceți griji, nu cereți prea mult, echipa noastră este obișnuită cu standardele noastre foarte înalte.
Intrebaticonsultaniinostri despre taxele de livrare, montare, demontare si ridicare.

CÂND MĂ ASTEPT LA LIVRARE?

Obiectele noastre sunt ca și copiii noștri, iar livrarea, instalarea și preluarea acestora este atât de importantă pentru noi!
Înțelegem că ceea ce funcționează pentru o persoană s-ar putea să nu funcționeze pentru alta. Pentru a vă asigura că beneficiați de serviciul de livrare potrivit pentru evenimentul dvs., am creat patru opțiuni diferite pentru a satisface o varietate de nevoi. Fiecare nivel include livrarea, configurarea, demontarea și ridicarea, dar cu modificari ușor diferite!
Ce înseamnă mai exact asta?
Echipa AvantgardeEvents va fi întotdeauna pregătită să vă stabilească articolele și să adune toate articolele care necesită asamblare – tocmai am creat câteva categorii diferite pentru a se potrivi totul.
Vezi opțiunile de mai jos!

Livrare flexibilă

Opțiunea noastră cea mai economică, Livrarea flexibilă este o alegere excelentă pentru evenimentele care au loc în reședințe private și locații care nu au intervale contractuale de încărcare. În săptămânile premergătoare evenimentului dvs., AVANTGARDE EVNTS vă va programa livrarea și ridicarea în funcție de ceea ce funcționează cel mai bine cu programul nostru.
Poți fi liniștit știind că comanda ta va fi livrată și ridicată în 2 zile de la eveniment, iar noi te vom contacta pentru a confirma detaliile și pentru a-ți oferi o fereastră de 3 ore atât pentru livrare, cât și pentru ridicare. Acest serviciu necesită un loc sigur și securizat pentru ca toate obiectele noastre să rămână protejate .
*Dacă este în aer liber, este necesar un cort cu podea și pereți laterali.

Livrare standard în zilele lucrătoare

Livrarea noastră standard în timpul săptămânii este o altă opțiune excelentă pentru evenimentele care au loc în reședințe private și locații care nu au perioade contractuale de încărcare/ montare. Un pas înainte de Opțiunea noastră flexibilă, orice eveniment de weekend va fi garantat cu livrare vineri și ridicare luni. (Pentru evenimentele din timpul săptămânii, comanda dumneavoastră va fi livrată în ziua evenimentului dumneavoastră și ridicată în următoarea zi lucrătoare.)
Comenzile vor fi livrate între orele 9:00 și 17:00. Timpul specific de livrare nu este garantat, dar puteți oricând să solicitați ferestrele de livrare/ridicare care funcționează cel mai bine pentru dvs. și vom face tot posibilul pentru a ne adapta!
Acest serviciu necesită un loc sigur și securizat pentru ca toate obiectele noastre să rămână protejate.
*Dacă este în aer liber, este necesar un cort cu podea și pereți laterali.

Livrare in weekend

Un pas înainte de Standard, opțiunea noastră de livrare în weekend combină aspecte ale opțiunilor noastre Standard și în aceeași zi.
Consideră-l un combo! Poate că aveți nevoie de livrare sâmbătă, dar sunteți flexibil cu ridicarea. Poate ai nevoie de noi să livrăm și să ridicăm sâmbăta sau duminica, dar ești de acord cu o fereastră de trei ore. Oricare ar fi cazul, livrarea în weekend este cea mai bună opțiune pentru oricine are puțină flexibilitate. Doar spuneți-ne ce aveți nevoie și echipa Avantgarde Events va face acest lucru să se întâmple!

Livrare în aceeași zi

Obțineți ceea ce doriți când doriți!
Dacă locația dvs. necesită încărcare imediat înainte de eveniment și încărcare imediata după eveniment, cu ferestre convenite prin contract, aceasta este cea potrivită pentru dvs. Echipa AvantgardeEvents va livra și ridica la orele solicitate și va trimite personal suplimentar pentru a se adapta oricăror intervale de timp restrânse. La fel ca toate celelalte opțiuni ale noastre, vă vom contacta pentru a confirma momentul în săptămâna evenimentului dvs., dar vă puteți relaxa știind că aveți garantat slotul care funcționează cel mai bine pentru programul dvs.!

*Taxele de livrare sunt determinate în funcție de dimensiunea comenzii finale, locația de livrare, data și categoria de servicii selectată.

DACĂ VREAU DOAR CÂTEVE ARTICOLE, AȘ PUTEA SA LE IAU ȘI EU?

Da!
Puteți ridica din depozitul nostru. Ne solicităm un minim de închiriere de 300 lei pentru toate comenzile de ridicare.
Din păcate, mobilierul tapițat, mobilierul din ratan și oricare dintre piesele noastre mai delicate nu sunt disponibile pentru ridicare.
**Toate ridicările și returnările din depozit sunt disponibile numai în zilele lucrătoare între orele 10:00 și 14:00.

AM NEVOIE DE UN VEHICUL SPECIAL PENTRU A RIDIA ARTICOLE?
Toate articolele de mobilier, cum ar fi mesele, scaunele, canapelele și fundalul trebuie ridicate într-o dubă de marfă utilitare (fără locuri) sau într-un camion cu cutie. Nu vor fi acceptate SUV-uri, camionete sau camionete deschise pentru ridicare. Mobilierul trebuie legat cu curele cu clichet pentru a preveni căderea în timpul transportului și învelit în huse.
Articolele trebuie returnate împachetate și securizate în același mod în care au fost ridicate.

Vesela, recuzita și obiectele mici pot fi ridicate în orice vehicul.

CARE ESTE PERIOADA DE ÎNCHIRIERE?

Perioada de închiriere pentru fiecare articol este de 24 de ore.
Ai nevoie de mai mult? Suntem bucuroși să lucrăm cu tine și să vedem dacă ne putem adapta!

ÎNGRIJIREA OBIECTELOR NOASTRE
Pot ține obiectele inchiriate afara noptea?
Toate obiectele inchiriate de la noi nu pot fi lăsate afară peste noapte.
Acestea trebuie fie aduse înăuntru, fie acoperite de un cort cu pereți laterali pentru a preveni ploaia sau roua dimineții.
Dacă obiectele noastre inchiriate sunt deteriorate de ploaie, vi se va cere să plătiți de până la 5 ori costul de închiriere pentru a le repara sau înlocui. Dacă vă faceți griji că închirierile dvs. se udă în timpul evenimentului dvs. – vă rugăm să întrebați despre echipa noastră meteorologică trimițându-ne un e-mail la office@avantgarde.ro!

DACĂ ÎL SPARG, DISPARE SAU SE DETERIOREAZA?

Înțelegem, celor mai buni dintre noi li se întâmplă! Includem o scutire opțională de daune pentru fiecare propunere care acoperă orice uzură normală, pete și rupturi. Exonerarea noastră de daune este nerambursabilă și nu acoperă daunele cauzate de neglijență, cum ar fi daunele cauzate de apă din cauza ploii. Dacă articolul se sparge, percepem un cost de înlocuire de până la 5 ori costul de închiriere pentru repararea sau înlocuirea articolului..

CUM PASTRAM VESELA SI OBIECTELE VINTAGE?

Vesela noastră este fragilă și nu trebuie pusă în mașina de spălat vase. Înainte de a fi returnat la AvantgardeEvents, porțelanul trebuie clătit fără particule de mâncare și stivuit vertical în lăzile furnizate – în caz contrar, clientului i se poate percepe o taxă de curățare și reaprovizionare.