SOFER AVANTGARDE

Căutăm un șofer de livrare logistica pentru evenimente care sa fie punctual, de încredere, care are abilități excelente de comunicare.
Șoferii noștri de livrare a logisticii pentru evenimente, sunt imaginea companiei atunci când se află la fața locului, la evenimente.
Noi inchiriem mobilierul( logistica) pentru evenimente de lux, cu stil asa ca profesionalismul este o necesitate!
De la asigurarea că produsul este descărcat cu atenție din camion la predare până la comunicarea cu clientul la fața locului si organizarea membrilor
echipei, așteptăm de la tine pentru a ne asigura că produsul este îngrijit și marca Avantgarde Events este bine reprezentata.

Ce vei face:

Vei incărca și descărca un camion / duba
Vei conduce o duba/ un camion pentru a livra și ridica de la evenimente.
Vei conduce o echipă de 2-6 membri ai echipei de livrare
Vei amenaja mobilierul de specialitate la eveniment în funcție de aspectul, proiectul conceput de agentia Avantgarde Events sau direcția clientului in cazul in caree nu exista un proiect la baza evenimentului.
Te vei asigura că toate livrările și ridicările se desfășoară fără probleme, mobilierul nu este deteriorat în timpul tranzitului și echipa lucrează eficient în timp ce oferă clienților noștri servicii excelente.

Vei comunica eficient cu personalul de la birou dacă există probleme cu echipa, camionul sau comanda de livrare / ridicare.

Care va fi programul:

Programul tipic este joi, vineri, sâmbătă, duminică și luni. Cele mai multe ture necesită dimineața devreme și noaptea târziu. Disponibilitatea în weekend este obligatorie.
Lunile martie, aprilie, mai, iunie, iulie, august, septembrie, octombrie și noiembrie,decembrie: 20 – 40+ ore pe săptămână Ianuarie, februarie: 10-20 de ore pe săptămână

Ce avem nevoie:

Disponibilitate completă joi – luni( inclusiv), în special dimineața devreme și noaptea târziu!
Vi se va cere să finalizați verificarea antecedentelor penale.
1+ ani de experiență în conducerea și/sau încărcarea unui camion.
Abilitatea de a ridica 35 kg+
26 de ani sau mai mult

Ce trebuie sa indeplinesti:

Experiență de conducere: permis de conducere valabil cu dosar de conducere curat, experiență și confort la conducerea unei dube (mai ales în oraș!)
Punctualitatea și fiabilitatea sunt obligatorii!

Atitudine profesională și prietenoasă. Veți fi fața companiei atunci când vă aflați la fața locului și veți interacționa cu punctul de contact.
Atitudine pozitivă și spirit de echipă.
Veți lucra dimineața devreme, noaptea târziu și zile lungi.
Disponibilitatea de a munci , de a lucra rapid și de a avea o atitudine pozitivă este o necesitate!

Comunicare.

Căutăm pe cineva care să rămână în contact cu echipa Avantgarde Events pe toată durata livrării și ridicării lor și să ne informeze dacă apar probleme.
Gândire critică și luare a deciziilor. Dacă există o problemă la comanda dvs., șeful echipei trebuie să comunice cu managerul de logistică Avantgarde
Events pentru a remedia problema și a se asigura că, clientul este mulțumit.
Abilități de conducere și management. Veți conduce o echipă de 1-6 persoane la fiecare livrare. Trebuie să atribuiți roluri fiecărui membru al echipei de
livrare, astfel încât să puteți finaliza fiecare livrare cât mai eficient și rapid posibil.
Ceea ce oferim:
Disponibil cu normă parțială până la normă întreagă.
Full-time.
Un mediu de lucru grozav cu membri extraordinari ai echipei

Personal curatare logistica eveniment

Căutăm personal de încredere și orientat spre detalii pentru a curăța obiectele din inventarul și depozitul nostru extins de închiriere logistica festiva și pentru a le pregăti pentru evenimente în fiecare săptămână!

Ce vei face:

Întreținerea inventarului de închiriere:
Vei spala fețele de masa, pernele, husele de scaun, vesela, articole din sticla și cârpele de curățat murdare în fiecare luni.
Vei aseza toate piesele si textilele, vesela, vasele din sticla etc dupa curatare pe raft în fiecare luni.
Vei curăț și aspira mobila de tapițerie vintage murdară, cum ar fi canapele, scaune și vei înfășura cu folie de paletizare mobilierul si articolele pentru evenimente săptămânale în fiecare marți, miercuri și joi.
Vei folosi produse de curatare pentru covoare, tapiterie, sticla, lemn, textile, dar vei face si necesarul pentru acestea la fiecare sfarsit de zi de LUNI.

Întreținere depozit:

Vei curăță și reaproviziona depozitul de consumabile săptămânal
Vei folosi detergent de podea pentru a curăța podelele depozitului săptămânal
Vei ridica și îndepărta gunoiul din depozit/curte
Vei golește gunoiul și vei recicla în depozit la compactoare și/sau tomberoane și vei pune gunoiul pentru o eliminare adecvată
Reaprovizionarea cu materiale de curățenie pentru echipa depozitului.
Informați managerul depozitului cu privire la proviziile scăzute in ziua de MARTI.

Care va fi programul:

Luni – Vineri 8.30 – 17.00 ( o jumatate de ora pauza intre 12.30-13.00)

Ce trebuie sa indeplinesti:

Ideala ar fi experienta in curatare de minim 1 an, dar daca nu ai experienta poti invata alaturi de noi.

Ceea ce oferim:

Echilibrul între viața profesională și viața privată: aceasta este, în general, o poziție între 8:30 și 17:00, iar acest post va fi full-time

Livrator evenimente

Căutăm membri ai echipei de pregatire si livrare a evenimentelor
Sa fie de încredere, punctuali și harnici pentru pregatirea, încărcarea, instalarea, livrarea și demontarea meselor, scaunelor și a altor piese de
mobilier pentru petreceri și evenimente. Ne închiriem mobilierul pentru evenimente de lux, așa că profesionalismul este o necesitate.
Piesele noastre de inventar sunt importante, unele dintre ele fiind de colectie, așa că trebuie să manipulați toate articolele cu grijă extremă.
Trebuie să să puteți ridica peste 25 de kg. O atitudine pozitivă, un serviciu excelent pentru clienți și fiabilitatea sunt obligatorii pentru această poziție! Uneori sunt dimineți devreme și sunt adesea nopți târzii și ore lungi de munca. Este o muncă grea, dar frumoasa pentru ca lucram cu evenimente fericite, vei avea colegi fantastici și vei face parte dintr-o companie în creștere.

Ce trebuie sa indeplinesti?

Sa fii punctual este atât de important!
Profesionist: Veți fi fața companiei atunci când vă aflați la fața locului și veți interacționa cu clientul.

Comunicare:

Căutăm pe cineva care să rămână în contact cu echipa AVANTGARDE EVENTS pe toată durata pregatirii, livrării și ridicării și să ne informeze dacă apar probleme.
Veți lucra dimineața devreme, noaptea târziu și zile lungi. Disponibilitatea de a munci din greu, de a lucra rapid și de a avea o atitudine pozitivă pe tot parcursul job-ului este o necesitate!

Ce avem nevoie:

Disponibilitate săptămânală și weekend. (Turele tipice sunt joi, vineri, sâmbătă, duminică și luni). Zilele de marti si miercuri sunt libere.
Schimburile pot fi dimineața devreme, după-amiaza și noaptea târziu.
Abilitatea de a ridica +25 kg
1+ an de experiență în mutare, încărcare sau transport constituie un avantaj
Verificarea antecedentelor penale.

Când o vei face

Acesta este un post cu normă full time cu program de 8 h/ zi
Disponibilitatea în weekend este o obligatorie!
Veți lucra noaptea târziu, dimineața devreme.
Orele suplimentare se platesc extra.

SOCIAL MEDIA MANAGER

Avantgarde caută un Social Media Manager care să fie guru-ul nostru de planificare social media; conceperea și crearea de conținut original pentru Facebook, Instagram, TikTok și Pinterest.

Candidatul ideal va fi un auto-începător, colaborativ și creativ, în timp ce cunoaste întotdeauna cel mai recent val de tendințe digitale. Suntem o echipă de oameni de
petrecere muncitori, cu o dragoste profundă pentru culoare, design distractiv și căutăm pe cineva care să ne împărtășească vibrațiile pozitive, estetica vibrantă și
care poate crea fluxuri FB, IG și TikTok uimitoare.

Cine suntem noi:

De la lansare în 2013, Avantgarde Events a fost concentrata pe stabilirea tendințelor, creeare de nunți și evenimente distractive, pline de bucurie și
memorabile. Credem în durabilitate si in activitatea noastra

Ce vei face:

Creați strategia noastră de social media de la conceperea de idei până la coordonarea cu creatorul de conținut și echipa noastră de vânzări pentru a executa
mesaje creative pe un front unificat
Dezvoltați, planificați și gestionați platformele noastre de social media (FB, IG, Tiktok și Pinterest) pentru a vă asigura că toate postările statice și video sunt
aliniate cu tonul vocii, estetica și valorile mărcii noastre.
Identificați oportunitățile de creștere pe platforme și executați pentru a crește în mod autentic numărul de urmăritori, implicarea și acoperirea
Creați conținut de marcă interesant în jurul inventarului nostru, evenimentelor din depozit, ședințelor foto și evenimentelor speciale

Editați videoclipul pentru videoclipuri Tiktok și Reels rapide (dar declanșați întotdeauna).
Creați subtitrări cu abilități uimitoare de redactare și abilitatea de a adapta tonul și vocea mărcii
Fiți la curent cu cele mai recente instrumente și trucuri de algoritm pentru a promova marca AVG dincolo de raza noastră actuală
Rămâneți la curent cu sunete virale, hashtag-uri, muzică și gândire de viitor cu privire la modul în care se pot aplica și să fie relevante pentru brand pentru noi.
Raportați analizele lunare și oferiți în mod proactiv informații relevante pentru creșterea publicului nostru de bază și pentru a integra constatările în planificarea interacțiunii.
Interacționați cu mărcile din comunitatea/industria noastră și extindeți acoperirea și implicarea în rețeaua socială profesională
Organizați și etichetați fotografii profesionale de la evenimente în Dropbox-ul nostru și alegeți fotografiile care vor funcționa bine pentru brandul nostru pe platformele de social media

Ce trebuie sa indeplinesti?

Experiență în crearea de postări/povestiri/reels/TikToks captivante pentru feed IG, FB
Abilități de redactare pentru subtitrări captivante și autentice
Încredere în editarea și execuția video în aplicație
meticulos cu detalii si extrem de organizat
Ochi pentru stil și detalii
Învățare rapidă care va înțelege și va capta marca noastră

Experiență cu Canva, Airtable și Iconosquare Adobe Suite și competența în fotografie reprezintă un plus.

Ceea ce oferim:

Compensație bazată pe experiență
LUNI-VINERI
20-40 de ore pe săptămână
Angajații cu normă întreagă vor primi…
Un mediu distractiv și de lucru greu care se potrivește unei companii care ajută la nunți și petreceri!!

DECORATOR BALOANE

Avantgarde Events este o companie din 2013 si are un departament specializat in design de baloane pentru evenimente creative si distractive.
Căutăm un decorator de baloane, cu un accent principal de a ne ajuta să menținem departamentul de baloane.
Candidatul ideal va avea un program flexibil cu disponibilitate specifică pentru evenimentele rezervate pe tot parcursul anului.
Programul va fi Joi/Vineri/Sambata/Duminica intre 15-25 h/saptamna

Sarcinile includ umflarea, proiectarea și construirea de structuri cu baloane, arcade, coloane și decoruri speciale. Avem, de asemenea, diverse alte servicii, inclusiv
crearea de piese centrale, instalarea acestora și livrarea. Atentia la detalii si atentia la detalii meticuloase sunt obligatorii.
Căutăm pe cineva cu o înțelegere de bază a baloanelor și cu dorință de a învăța!

Sarcinile vor include livrarile ocazionale a decoratiunilor cu baloane, in cazul in care detineti permis.Oferim decât servicii impecabile pentru clienți și ne așteptăm
să mențineți aceste standarde cu toate persoanele si situatiile cu care intrați în contact.
In cazul in care nu sunteti pregatit in acest domeniu, agentia Avantgarde Events va asigura un curs gratuit, cat si castigarea experientei in cadrul agentiei noastre.

Ceea ce oferim:

Acesta este jobul part-time perfect pentru oricine caută o muncă creativă și distractivă care vă provoacă inventivitatea. Datorită angajamentului nostru și a investiției de timp în formarea pentru aceast job, vom solicita un acord de neconcurență împreună cu o obligație contractuală. Acest lucru va fi discutat în continuare în interviul de angajare.