Cine suntem?

Suntem o echipă care dorește sa faca din idustria evenimentelor un loc mai fericit, mai luminos în care sa trăiești radiind de pozitivitate și bucurie.
Suntem fericiți că în anul 2012 am pus sub numele de Avantgarde Events toată bucuria, elanul si creativitatea către o destinație necunoscută în industria evenimentelor de pe atunci.
Nu ne este frică de depășirea limitelor în designul de eveniment găsind de fiecare data o noua provocare in fiecare proiect pe care îl avem și îi oferim o notă personalizată.

Pasionați de detalii, dar și de emoția ce învăluie fiecare eveniment, suntem siguri că veți găsi în noi un partener de încredere și plin de inspirație. Abordarea noastra unică de planificare în stil concierge vă oferă un plus de confort și o pace inimaginabilă.

Așteptăm cu nerăbdare să vă fim alături în realizarea următorului dumneavoastră eveniment și să vă impresionăm oaspeții prin autenticitate, originalitate și atenție la detalii.

– RALUCA / CEO & CREATIVE DIRECTOR

Ce facem?

De la lansare in anul 2012, Avantgarde Events a fost focusata in organizarea de evenimente, inchiriere de logistica si design floral care stabilesc tendinte si care creeaza momente de neuitat.

 

Care este misiunea noastra?

Brandul nostru se ghideaza pe ideea de a aduce bucurie in lumea evenimentelor.
Cu experienta dobandita in acest domeniu, cu piese unice de mobilier dedicat evenimentelor care spun povesti.
Evenimentele pe care le organizăm sunt experiențe creative și distractive, dar și create în detaliu.

1

Creativitate

Căutăm mereu să ne depășim limitele, să venim cu idei noi și originale care să exprime cât mai poetic povestea din spate.

2

Dedicare

Fiecare proiect la care lucrăm se bucură de întreaga noastră atenție și dedicare. Te ascultăm, te înțelegem și te ghidăm.

3

Profesionalism

Ne mândrim cu standardele noastre de calitate și ne implicăm de fiecare dată pentru a crea o experiență impecabilă.

Ce nu vom face?

Cu siguranță ați observat că suntem un pic mai atipci față de colegii noștri care activează în același domeniu, așa că ne-am gândit să vă scriem câteva rânduri despre CE NU VOM FACE.

  • Nu vom planifica/realiza concepte kitchoase doar pentru "a face bani";
  • Nu vom instala niciodată plase de lumini în spatele mesei mirilor, deoarece nu îl așteptăm pe Moș Crăciun la nuntă;
  • Nu vom concepe evenimente trase la indigo, deoarece considerăm că fiecare este unic și ne dorim să realizăm evenimente unice și memorabile;
  • Nu vom consilia mame, tați, frați, surori sau domnișoare de onoare;
  • Nu ținem legătura decât cu protagoniștii evenimentului pentru a nu se crea confuzii și greșeli în organizare;
  • Nu trimitem oferte pe rețelele de socializare pentru că ne dorim foarte mult să interacționăm direct cu clienții noștri;
  • Nu acceptăm în ultima săptămână premergătoare evenimentului modificări majore sau care ne pot crea dificultăți în organizarea la timp a evenimentului;
  • Nu stabilim întâlniri în weekend, pentru a acorda toată atenția evenimentului în curs. Cu siguranță nici ție nu ți-ar plăcea ca în weekendul evenimentului tău să nu acordam atenție și dedicare și să ne vedem cu alte cupluri.

Abonează-te la Newsletter!

Îți vom trimite email doar atunci când avem ceva
interesant pentru tine: idei, trucuri & alte gânduri.

Ai întrebări?

Completează formularul de contact și vom reveni
cu un răspuns în cel mai scurt timp.

Trimite-ne un mesaj

    CONTACT

    ADRESĂ

    Blvd. Porțile de Fier, Nr. 3
    Drobeta Turnu Severin, MH

    TELEFON

    +40 742 077 337

    E-MAIL

    office@avantgarde.ro

    Ai întrebări despre cum te putem ajuta să ai parte de un eveniment de vis? Trimite-ne un email și îți vom răspunde cât de repede putem.